در حضور وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي كشور صورت گرفت 1400/08/08

🔹 «سيدصولت مرتضوي»  در جمعي از تعاونگران استان خراسان رضوي افزود: امروز به دليل شرايط كشور همراهي بخش تعاون براي دستيابي به توسعه زيربنائي، اقتصادي و فرهنگي ضروري است. وي خاطرنشان كرد: اهتمام ويژه دولت و تمامي اركان نظام در راستاي حل مشكلات مردم مخصوصاً بخش تعاون كشور است و در طول اين مدت نيز پيگيري ها و اتفاقات خوبي صورت گرفته است. وزير تعاون، با تاكيد بر لزوم همفكري و هم انديشي مستمر با تعاونگران و اتاق هاي تعاون كشور عنوان كرد: برنامه ريزي هاي لازم براي رفع دغدغه تعاونگران و منتخبين آنان صورت گيرد.
🔹 «ابوي» رئيس اتاق تعاون استان در آيين مبادله تفاهم نامه بر نقش و جايگاه بالفعل و بالقوه اتاق تعاون به عنوان پارلمان غير دولتي بخش تعاوني و لزوم توانمند سازي اتاق ها به عنوان بازوي اجرايي وزارت تعاون در واگذاري امور و بهبود فضاي كار و كسب براي تعاونگران تاكيد كرد.
🔹 رئيس اتاق تعاون استان با اشاره به اهميت عنصر هماهنگي ميان اتاق و اداره كل تعاون خراسان رضوي در حل مشكل ها و توانمند سازي تعاوني ها، توسعه و ترويج فرهنگ كار و تلاش در قالب شركت هاي تعاوني، حسن انجام امور تصدي گري وزارت تعاون را اولويت و دغدغه اصلي اتاق دانست.
🔹 «ابوي» در پايان بر لزوم بازبيني قوانين و مقررات بخش تعاوني و رفع موانع كار و كسب براي تعاونگران و تسريع در رويكرد الكترونيكي امور اداري و كاهش مراجعات مردمي به ادارات تاكيد كرد.
🔰 شايان ذكر است اين تفاهم نامه در 7 ماده و 7 تبصره به امضاء طرفين رسيد كه پس از اتمام مهلت در صورت توافق طرفين قابل تمديد مي باشد.