پيام تبريك رئيس اتاق تعاون خراسان رضوي به مناسبت عيد سعيد غدير خم 1400/04/15

( به نام حضرت حق )
مَنْ كُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِيٌّ مَوْلَاهُ اللَّهُمَّ وَالِ مَنْ وَالاهُ وَ عَادِ مَنْ عَادَاهُ وَ انْصُرْ مَنْ نَصَرَهُ وَ اخْذُلْ مَنْ خَذَلَهُ
هر كه من مولا و فرمانرواي اويم علي مولاي او است، خدايا دوست بدار آن كس كه او را دوست دارد، و دشمن دار آن كس كه او را دشمن دارد.

واقعه غديرخم باشكوه ترين تجلي تعبد مسلمانان است كه پس از پايان مناسك حج، حضرت محمد (ص) با ژرف انديشي و هوشمندانه براي تقويت وقوام نهال جامعه نوپاي اسلامي، همگان را به پيروي از مكتب اميرالمومنين (ع) دعوت كردند تا راه تكامل بشر در مسير انبياي الهي تداوم داشته باشد. غديرخم، نقطه عطفي در تاريخ تحول اجتماعي و سياسي جامعه مسلمانان به شمار مي آيد و نشانه اي از استمرار خط نبوت است كه پرچمدار اين چشمه زلال راستي و پاكدستي اسوه مردانگي و عصاره خلقت است. امروزه كه دشمنان دين مي كوشند تا با توطئه هاي گوناگون، ضربه هايي جبران ناپذيري را بر پيكر جامعه مسلمانان وارد كنند، جهان اسلام بيش از هر زمان ديگر نيازمند وحدت و همدلي است و اين عيد بزرگ و فرخنده، مجال ارزشمندي براي تقويت همدلي و همگرايي مسلمانان و حفظ جايگاه ارزشمند ولايت است. خدارا شاكريم كه پرچم ولايت فقيه به عنوان استمرار اين حركت الهي در دست با كفايت رهبر فرزانه انقلاب اسلامي قرار دارد، تجديد بيعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمايشات معظم له اعلام مي نماييم و با عزمي راسخ تر از پيش در راه پيشبرد آرمان‌هاي والاي نظام مقدس جمهوري اسلامي گام مي نهيم. اينجانب ضمن گراميداشت هفته ولايت و تبريك عيد سعيدغديرخم، سالروز انتخاب سرچشمه علم و حكمت و تجديد ميثاق با ولايت و امامت را صميمانه به عموم مسلمين به ويژه خانواده معظم تعاون و مردم شريف استان خراسان رضوي تبريك و تهنيت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسكين راستين به ولايت مولي ‌الموحدين حضرت اميرالمومنين علي عليه‌السلام محسوب فرمايد.


هادي ابوي طرقبه
رئيس اتاق تعاون خراسان رضوي