رئيس اتاق تعاون استان در پيامي فرا رسيدن سال نو راتبريك گفت. 1400/01/01

باسمه تعالي

يا مقلب القلوب و الابصار  يا مدبر الليل و النهار 

يا محول الحول و الاحوال   حول حالنا الي احسن الحال

فرا رسيدن سال نو هميشه نويد بخش افكار نو، كردار نو و تصميم هاي نو براي آينده است. آينده اي كه همه اميد داريم بهتر از گذشته باشد. حلول سال نو و بهار پرطراوت، نشانه قدرت لايزال الهي و تجديد حيات طبيعت است. اين پديده، فرصتي نو براي تازه شدن و بازنگريستن بر چگونه زيستن مي باشد. نوروز باستاني كهن ترين جشن گيتي و رشته پيوند نسل هاي گذشته و حالاست كه با آموزه هاي اسلامي تحكيم يافته و همواره بازگشت به زيبائي و خوبي را براي اقوام و فرهنگ هاي مختلف اين مرز و بوم به ارمغان آورده است.

در ميان تمام جوامع، آداب و رسوم ايرانيان برگرفته از تغيير و تحول در نظام طبيعت و وقايع و اتفاقاتي است كه پيرامون آن به وقوع مي پيوندد و عيد نوروز يكي از اين نعمت هاست اما آنچه ما ايرانيان را به رسيدن فصل بهار و عيد نوروز و اهميت به مراسم آن ترغيب و تشويق مي كند علاوه بر سنت و آيين هاي تاريخي، فلسفه عيد نوروز از ديدگاه اسلام و ائمه معصومين (ع) است كه به اين آيين و سنت باستاني رنگ و بوي اسلامي و معنوي داده است.

در سال جديد كه با ماه معظم و پر بركت رمضان مصادف شده است، بر خود وظيفه ميدانيم از خانواده بزرگ تعاون، كه با تلاشهاي بي وقفه براي رسيدن به اهداف عاليه خود و ارتقاء خدمت رساني به آحاد جامعه گام هاي بلندي برداشتند سپاسگزاري كنيم.

اينجانب ضمن تقدير و تشكر از زحمات همكاران تعاونگر، با استعانت از آفريدگار جهان و به انگيزه رستاخيز طبيعت، فرا رسيدن بهاران شكوهمند را به جامعه تعاون، تبريك و تهنيت عرض مي نمايم. اميد است با ياري از ذات لايزال الهي و در سايه توجهات حضرت بقيه ا... الاعظم مهدي موعود (عج)، با پيروي از رهبري هاي حكيمانه رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي حضرت  آيت ا... العظمي امام خامنه اي ( مدظله العالي ) و بهره گيري از توانمندي هاي شايسته خويش در مسير خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي پيروز و سر بلند باشيد.
 

هادي ابوي طرقبه