پيام رئيس اتاق تعاون استان خراسان رضوي به مناسبت يوم الله 22بهمن 1400/11/20

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون استان خراسان رضوي، متن پيام به شرح ذيل است :

بسمه تعالي

والفجرِ و لَيالٍ عَشْر)

سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، روزي ماندگار و فراموش ناشدني در تاريخ ملت بزرگ ماست.

انقلابي كه رساترين فرياد تاريخ، يعني امام امت، آن را رهبري كرد و به فرجام رساند و براي حفظ آن، با تمام وجود تلاش كرد. انقلابي كه مبتني بر بينش عميق توحيدي و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشوراي حسيني بود كه در آن عده اي قليل با اعتقادي وسيع و راسخ، نيروهاي كفر و باطل را شكست دادند و چشم قدرتمندان را خيره ساختند.

يوم الله 22 بهمن الگويي از استقلال و آزاديخواهي مردم غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي است كه با رشادت ها و پايداري هاي خود، درس جهاد و از خودگذشتگي به ملت هاي آزاديخواه منطقه و جهان دادند.

انقلاب شكوهمند اسلامي ايران به عنوان حماسه اي عظيم و رويدادي ماندگار در تاريخ معاصر جهان، نمايانگر فداكاريها و بصيرت ملتي آگاه، مقاوم و شكست ناپذير در پيروي از رهبري حضرت روح الله(ره) است. انقلابي كه از بطن جامعه برخاست و قدرتمندانه با ورود به پنجمين دهه از حيات خود همچنان با اقتدار و عزت در صحنه ي جهاني خودنمايي مي كند.

اينجانب ضمن گراميداشت چهل و چهارمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و دعوت از مردم شريف و بزرگوار استان خراسان رضوي علي الخصوص شهر مشهد مقدس و جامعه بزرگ تعاون كه هميشه پيش قدم بودند و فعال و بانشاط در هرزماني كه ضرورت داشته، حضور داشته اند، جهت شركت در راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن، همچون گذشته شور و نشاط انقلابي خودشان را در همايش بزرگ حضور ايران اسلامي به ثبت و ضبط برسانند.

هادي ابوي

رئيس اتاق تعاون استان خراسان رضوي