برگزاري يادواره ۸۰۰ شهيد كارگر شهرستان سبزوار با حضور رياست اتاق تعاون استان 1400/11/18

معاون تعاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در اين يادواره گفت: دشمن در وقايع ماه‌هاي اخير، روي جامعه كارگري حساب زيادي باز كرده بود، اما آنان با هوشياري، معاندان را در اين توطئه‌ها تنها گذاشتند.

مهدي مسكني افزود: كارگران، مجاهدان عرصه اقتصادي كشور هستند كه با وجود برخي مشكلات اقتصادي، در فتنه انگيزي‌هاي اخير با دشمن همراه نشدند و دعوت آن‌ها را بي پاسخ گذاشتند.

وي با اشاره به جنگ نرم شناختي دشمن گفت: در اين عرصه بيش از ۷۰ كشور عليه جمهوري اسلامي، فعاليت و عمليات رواني رسانه‌اي مختلفي را طراحي مي‌كنند و برخي از نفوذي‌هاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي آنان نيز براي همراه كردن جامعه با دشمن، در گلوگاه‌ها كمين نشسته اند.

مسكني اظهار داشت: جامعه كارگري كشور، قشر مستضعف و در عين حال مقتدري است كه براي كسب روزي حلال مجاهدانه كار و تلاش مي‌كند و دولت خدمتگزار نيز در كنار تمامي تلاش ها، نسبت به رفع مشكلات كارگران توجه ويژه‌اي دارد.

وي افزود: اكنون بيش از ۹۰ درصد اعضاي جامعه كارگري زير پوشش سازمان تامين اجتماعي قرار دارند و افزايش ۵۷ درصدي دستمزد كارگران، يكي از خدمات دولت به آن‌ها بوده است.

از دو هزار شهيد ديار سربداران، ۸۰۰ شهيد از اقشار كارگران اين خطه بودند و اين يادواره از جمله برنامه‌هاي فرهنگي "كنگره دوهزار شهيد ديار سربداران" است كه در بهار سال آينده برگزار خواهد شد.

در پايان اين يادواره، از تعدادي از خانواده معظم شهداي جامعه كارگري، تجليل شد.