رئيس اتاق تعاون استان خراسان رضوي اقدام توهين آميز نشريه فرانسوي را محكوم كرد 1400/10/25

بسم الله الرحمن الرحيم

 

اقدام ضد انساني، ضد ديني و ضد اخلاقي نشريه مبتذل يكي از كشورهاي اروپايي در اهانت به ارزش‌هاي الهي همچون اهانت به پيامبر اسلام -صلي الله عليه وآله- در سال‌هاي پيش، به روشني نشان مي‌دهد كه آزادي بيان امروز ابزار سركوب حقيقت شده است.

اهانت اخير اين نشريه ضد انساني، به مقام شامخ ولايت، اين يگانه پرچمدار اخلاق، معنويت، عدالت و حقوق حقيقي انسانيت و همچنين تمام اقدامات نشريه شارلي ابدو فرانسوي در طول ساليان اخير حكايت از ضعف و  افول غرب دارد.به همه جهانيان نشان مي‌دهد كه رقيب پيروز و قوي،تمدن برآمده از اسلام است كه امروز پرچمدارش انقلاب اسلامي به رهبري آيت‌الله خامنه‌اي است، زماني كه به عجز و ناتواني مي افتند رو به توهين و اهانت مي كنند كه نشان از ضعف دشمن است. غرب و رژيم‌هاي سكولار گرچه در مقام ادعا، شعار حقوق بشر و آزادي سر مي‌دهند؛ اما در حقيقت اين دو ارزش و شعار را به اسارت در آورده‌اند و با تزوير و فريب، آن را به ابزاري جهت نيل به اهداف شيطاني خود قرار داده‌اند. كينه و دشمني آنان ريشه در صدر اسلام دارد كه پيوسته در پي آن بوده اند؛ همانطور كه به ساحت مقدس پيامبر زيبايي ها و مهرباني يعني رسول اكرم(ص) توهين كردند و با اعمال زشت خود تحت الشعاع قرار دادند، به دنبال ضربه زدن به رهبري و مرجعيت هستند.

ايران امروز در زمينه‌هاي آموزشي، نظامي و صنايع مختلف پيشرفت زيادي داشته و تمامي اين‌ها به دليل رهبري حكيمانه حضرت آيت‌الله خامنه‌اي(مد ظله العالي) بوده است كه در برابر دولت‌هاي استكباري سر فرود نياورده و مخالف پروژه عادي‌سازي روابط با رژيم صهيونيستي بوده و تسليم اين پروژه نشده است. امروزه رهبر انقلاب نقطه ثقل اسلام و مسلمانان هستند و فارغ از محبوبيتي كه در كشور دارند در خارج از كشور هم از محبوبيت بالايي برخوردار هستند از اين رو دشمنان قصد دارند با اين اقدام وجه رهبر انقلاب را دچار خدشه كنند كه بايد به آن ها يادآور شد كه با چنين حركات زشت و زننده نه تنها وجه ايشان را نمي توانند دچار خدشه كنند بلكه بيشتر نيز در بين مردم محبوبيتشان بالا خواهد رفت.

اينجانب ضمن محكوم نمودن اقدام خبيثانه و توهين آميز اين نشريه شارلي ابدو فرانسوي به ساحت رهبر معظم انقلاب، از امت اسلام خواستارم انزجار و خشم خود را از اين اقدام زشت و قبيح قويا اعلام دارند.
 

                                                                 هادي ابوي 

                                                              رئيس اتاق تعاون استان خراسان رضوي