حضور معاونت تعاون وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان 1400/11/28

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي؛ صبح امروز 28 بهمن ماه مهدي مسكني (معاونت تعاون وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي) به همراه مديركل، معاونت تعاون و مدير حراست اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان به حضور در اتاق تعاون استان با رئيس، هيأت رئيسه و بازرسين اين اتاق ديدار و گفت و گو كرد.


🔰 مهدي مسكني (معاونت تعاون وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي):
🔶 اتاق‌هاي تعاون، داراي جايگاه خوبي در كشور مي‌باشند.

🔰 مسكني در سفر خود به مشهد با حضور در اتاق تعاون خراسان رضوي ضمن ابراز خوشنودي از حضور در اتاق با رئيس، هيأت رئيسه و بازرسين اين اتاق ديدار و گفت و گو كرد.

🔶 معاون تعاون وزارت بخش تعاون را از تمامي لحاظ بسيار قوي دانست و افزود: اراده براي انجام كار مي‌تواند موجب رونق هر بخشي شود، بايستي اراده كنيم تا با كمك يكديگر و اراده جدي با همديگر تعاون را رونق بخشيم و با تعامل و همكاري با تعاون، ايران اسلامي را بيش از پيش آباد نماييم.

🔸 وي سامانه جامع تعاون را از اتفاقات خوب دانست و گفت: اصولا تغيير سيستم از سنتي به سيستماتيك، مشكلات خاص خود را به همراه دارد ولي قطعا شفافيت و بروزرساني اطلاعات باعث پيشرفت اين بخش مي‌گردد.

🔸 مسكني وضعيت اتاق‌ها را بسيار خوب دانست و اظهار داشت: مهندس عبدالهي توانسته اتاق تعاون در كشور را به خوبي مديريت نمايد و اين از عملكرد اتاق‌هاي زيرمجموعه مشخص مي‌باشد.

🔸 لازم به ذكر است در اين جلسه مهندس آذري (رياست اتاق تعاون استان) نيز ضمن معرفي هيأت رئيسه و بازرسين در خصوص عملكرد اتاق، اتحاديه‌ها و تعاوني‌هاي استان و پتانسيل‌هاي آن‌ها توضيحاتي را مطرح نمود.