تبريك رياست اتاق تعاون به مناسبت فرارسيدن چهل و سومين سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي 1400/11/18

اسماعيل آذري رئيس اتاق تعاون خراسان رضوي، در پيامي ضمن تبريك فرارسيدن چهل و سومين سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي بخش تعاون در كشور را دستاوردي مهم و موثر در جهت ارتقاء و توسعه و آباداني ايران اسلامي عنوان كرد.

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي؛ در پيام اسماعيل آذري آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

دهه مبارك فجر و بهمن ماه هر سال، جلوه گاه ارزش‌هاي مقدس و دهه آموزه‌هاي حق‌طلبي، ظلم‌ستيزي و عدالت‌خواهي بزرگمردي از تبار آفتاب و آيينه است، يادآور مردان و زناني كه با عشق شعار “استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي” را سرودند و همواره درس عشق، معنويت و انسانيت را به جهان و جهانيان نشان داده و براي تداوم آن تلاش مي نمايند.

پيروزي انقلاب اسلامي و دهه فجر يادمان حماسه پيروزي، روز استحكام پايه ‌هاي انقلاب، تجديد ميثاق با آرمان هاي حضرت امام (ره)، بيعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و روز اداي احترام به مقام شامخ شهداي سرافراز و همه ايثارگراني است كه در پيروزي انقلاب و حفظ دستاوردهاي آن، مشاركت داشته‌ اند.

بخش تعاون نيز به عنوان دومين ركن نظام اقتصادي جمهوري اسلامي ايران كه خود از بركات انقلاب اسلامي مي باشد به عنوان مردمي ترين و اجتماعي ترين نهاد حاكميتي جمهوري اسلامي ايران با تعدد گروه هاي مختلف از جمله كارگري، كارمندي، مصرف، مسكن، مرزنشينان، حمل و نقل و ... در بستر انقلاب اسلامي تمامي مساعي خود را صرف تحقق منويات مقام معظم رهبري (مدّظلّه العالي) در كمك به رونق و جهش توليد، اصلاح ساختار توزيع و اهتمام جدّي به توسعه فعاليت هاي تعاون و رساندن به سهم حقيقي در اقتصاد نموده است چرا كه با توجه به گستردگي گرايش ها در اين حوزه، كاركردها و رسالت هاي متعددي در مسير توسعه اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي كشور و تقويت اقتدار ملي و صيانت از ارزش و باورهاي اسلامي بر عهده اين قشر مي باشد.

نهال انقلاب با خون شهيدان اين مرز و بوم آبياري شده و اينك به درخت تنومند و ريشه داري تبديل گرديده كه گردباد حوادث و نيرنگ دشمنان هرگز نخواهد توانست صدمه اي به برگ و بار آن وارد نمايد در همين راستا بمنظور گراميداشت پيروزي بزرگ انقلاب اسلامي هر ساله برنامه هاي مختلفي با محوريت اتاق تعاون براي تعاونگران برگزار مي گردد كه با توجه به شرايط دو سال اخير با حفظ روحيه تعاون اكثر برنامه ها به صورت مجازي مانند ارسال پيام تبريك، برگزاري مسابقات مجازي، مصاحبه در تلوزيون و راديو، برگزاري وبينارهاي آموزشي رايگان براي تعاونگران و ... مي باشد.

اينجانب ضمن عرض تبريك و گراميداشت ياد و خاطره رهبر كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره)، شهداي والامقام و ايثارگران دوران انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و مدافعين حرم،  چهل و سومين سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي را به همه فجرآفرينان و ملت شريف ايران تبريك و تهنيت عرض مي‌كنم و از درگاه خداوند رحمان، سرافرازي و سربلندي روزافزون ايران اسلامي را تحت توجهات حضرت ولي‌عصر (عج) و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب مسألت مي‌كنم.