متن پيام تبريك رئيس اتاق تعاون استان به مناسبت هفته تعـاون 1397/06/10

 در متن اين پيام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

« تَعاوَنُوا عَلَي البِرِّ و التَّقوي »

مقام معظم رهبري (( مد ظله العالي )) : بخش تعاون هم مي تواند از لحاظ اقتصادي و اجتماعي، و حتي از لحاظ سياسي براي كشور خيلي تعيين كننده باشد و هم در عين حال تاكنون مظلوم و مغفول عنه واقع شده است.

بدون ترديد، انسان از همان بدو پيدايش دريافت كه تعالي و پيشرفت و سعادت او به تعامل و تعاون با همنوع وابسته است. امروزه تعاوني ها بستر مناسبي براي ايجاد سرمايه گذاري اصولي در زمينه هاي مختلف فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي و عمراني مي باشند و در سايه روحيه همياري و همكاري مي توان از اين محمل براي رسيدن به مدارهاي توسعه استفاده كرد.

در واقع، تعاون يادآور اهميت توجه به ارزش‌هاي انساني مبتني بر همبستگي، مشاركت، اتحاد و مسئوليت پذيري اجتماعي است. از اين رو مي‌باشد كه فعالان بخش تعاون با سرلوحه قرار دادن نصر صريح آيه قرآني " وَتَعاوَنوا عَلَي البِرِّ وَالتَّقويٰ " با عزمي راسخ در مسير توسعه و ترويج فرهنگ تعاون بيش از گذشته كوشا بوده، تا بستر مناسب براي ايجاد اشتغال پايدار فراهم شود.

در همين راستا و در نخستين روز از هفته تعاون، ضمن تبريك به تمامي تعاونگران عزيز از خداوند متعال تندرستي و سعادت تلاشگران تعاونگر و خانواده هاي محترم آنان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

و مـن الله تـوفــيق

سيدحسين مجتبوي