انتخاب اتاق تعاون ايران به عنوان عضو هيئت مديره اتحاديه بين المللي تعاون(ICA-AP) 1400/09/15

انتخابات هيات مديره اتحاديه بين المللي تعاون(ICA-AP) در كشور كره جنوبي برگزار و اتاق تعاون ايران به نمايندگي از بخش تعاون ايران موفق شد با اخذ ۲۰۱ راي از ۲۳۴ راي و با پيشي گرفتن از كشورهاي صاحب نفوذ و قدرتمند در عرصه تعاون در منطقه آسيا و اقيانوسيه، همچون ژاپن، استراليا و … را در ميان اعضاي هيئت مديره اتحاديه بين المللي تعاون (ICA-AP) به خود اختصاص دهد.

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي به نقل از پايگاه اطلاع رساني اتاق تعاون ايران؛ انتخابات هيئت مديره اتحاديه بين المللي تعاون (ICA-AP) روز سه شنبه مورخ ۹ آذرماه سالجاري در كشور كره جنوبي برگزار شد.

در اين انتخابات اتاق تعاون ايران به نمايندگي از بخش تعاون ايران موفق شد با اخذ ۲۰۱ راي از ۲۳۴ راي و با پيشي گرفتن از كشورهاي صاحب نفوذ و قدرتمند در عرصه تعاون در منطقه آسيا و اقيانوسيه، همچون ژاپن، استراليا و ... را در ميان اعضاي هيئت مديره اتحاديه بين المللي تعاون (ICA-AP) به خود اختصاص دهد.

ارتقاي آراء و جايگاه ايران در هيئت مديره دفتر منطقه‌اي ICA-AP را مي‌توان حاصل فعاليت‌ها و تعامل نزديك اتاق تعاون ايران به نمايندگي از بخش تعاون كشور با نهضت جهاني و منطقه‌اي تعاون دانست و آن را به عنوان حركتي رو به جلو تعبير كرد.