اهدا لوح سپاس توسط مديرعامل اتحاديه شركت‌هاي تعاوني آبرسانان به رئيس اتاق تعاون خراسان رضوي 1400/08/18

مديرعامل اتحاديه شركت هاي تعاوني آبرسانان به نمايندگي از ۲۶ شركت زيرمجموعه در سراسر استان با حضور در اتاق تعاون با اهدا لوح تقدير از زحمات، تلاش ها و خدمات رئيس اتاق تشكر و قدرداني كرد.

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي؛ اسماعيل آذري، رئيس اتاق تعاون خراسان رضوي در اين خصوص گفت: يكي از وظايف اتاق به عنوان پارلمان تخصصي اين بخش كه در شوراها و كميته هاي استاني عضو مي باشد و حق رأي دارد، رسيدگي به مسائل و مشكلات تعاونگران است.

رياست اتاق تعاون با حمايت از شركت هاي تعاوني آبرسانان در خصوص پرداخت بدهي هاي بيش از ۸۰۰ نفر از اعضاي زيرمجموعه اين اتحاديه عنوان كرد: شركت آبفاي خراسان رضوي بايد موضوع پرداخت ديون را امسال به طور جدي پيگيري كند و ما نيز موضوع را از طريق شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي دنبال خواهيم كرد.

احمد اوليايي مديرعامل اتحاديه شركت هاي تعاوني آبرسانان ضمن تقديم لوح سپاس به رئيس اتاق تعاون استان گفت: خوشبختانه با مديريت جديد اتاق تعاون استان و پيگيري هاي رياست اين اتاق توانستيم با حضور در جلسات دبيرخانه و شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي و ديدار با بالاترين مقام استان مشكلات خود را مطرح كنيم تا حق بيش از ۸۰۰ نيرو عضو تعاوني هاي زيرمجموعه را به گوش مسئولين وقت برسانيم.

احمد اوليايي با اشاره به هماهنگي اتاق با سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان جهت برگزاري جلسه با حضور آبفاي خراسان رضوي و اعضاي اتحاديه گفت: در مسير اجراي طرح‌هاي دولتي، مطالباتي از شركت آبفاي خراسان رضوي دارند كه عدم پرداخت آن ها باعث شده تا اين شركت‌ها با مشكلات جدي مواجه شوند.

وي افزود: مطالبات اعضاي اتحاديه از آبفاي استان از سال ۹۸ تاكنون مبلغي بالغ بر ۲۵ ميليارد تومان مي باشد كه تا چند ماه اخير اميدي به پرداخت آن نبود وليكن با پيگيري هاي رياست اتاق تعاون توانستيم به اين مهم دست يابيم.

احمد اوليائي، مديرعامل اتحاديه آبرسانان خراسان رضوي نيز در توضيح اين موضوع عنوان كرد: شركت هاي زير مجموعه اتحاديه ما ديگر توان فعاليت و حتي شركت در مناقصات پروژه هاي دولتي را ندارند. يكي از مطالبات ما در دو سال اخير، مربوط به فعاليت هاي اجرايي و قراردادي گذشته بوده است. آغاز پيگيري براي دريافت مطالبات از دو سال پيش كليد خورده ولي متاسفانه هيچ يك از وعده‌ها در اين زمينه عملياتي نشده بود كه خوشبختانه با مديريت جديد اتاق تعاون توانستيم با حضور در جلسات استاني مشكلات را در حضور مديران كل و ارشد استان مطرح و مصوبه هايي در جهت مساعدت دريافت نمائيم.

مديرعامل اتحاديه تعاوني هاي استان اظهار كرد: مطالبات تعاوني هاي آبرسانان از دو سال پيش رقمي معادل ۱۷ ميليارد تومان بوده است؛ علاوه بر اين، ۸ ميليارد تومان مطالبات وجود دارد كه به ثبت نرسيده است. مجموع اين مطالبات به حدود ۲۵ ميليارد تومان مي رسد و نكته اينكه طلب دو سال پيش ما امروز ارزش خود را تا حد زيادي از دست داده است.