پيام تبريك رياست اتاق تعاون استان بە مناسبت روز خبرنگار 1400/05/17

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي؛ در آستانه فرا رسيدن هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهيد محمود صارمي (خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي و روز خبرنگار)، مهندس اسماعيل آذري (رياست اتاق تعاون استان) اين روز را به تمامي مديران، خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه، قلم و انديشه تبريك گفت.

متن پيام به شرح ذيل مي باشد:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ (به نام خداوند رحمتگر مهربان)

 ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ﴿۱﴾

(سوگند به قلم و آنچه مى ‏نويسند)

 

هفدهم مرداد كه به خون شهيد والا مقام قلم " محمود صارمي " رنگين شده است نشان از ايثار و آزادگي در اين راه دارد كه وظيفه سخت و طاقت فرساي اطلاع رساني را به خوبي به نمايش عموم مي گذارد.

درود خداوند بر خبرنگاراني كه آبروي قلم و دانش را پاس داشته و تمام توان خويش را جز در مسير حقيقت و عدالت به كار نمي‏گيرند.

بي ترديد بخشي از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مرهون تلاش صادقانه خبرنگاراني است كه با نشر و پردازش صحيح، دقيق و سريع اطلاعات در پاسداري از دست آوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي مجاهدانه ايفاي نقش نموده و ثابت قدم مانده اند .

اينجانب به نمايندگي از بخش تعاون استان، هفدهم مرداد روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه تبريك گفته و از درگاه خداوند متعال توفيق، سربلندي و سرافرازي فعالان عرصه اطلاع رساني را خواهانم.

 

اسماعيل آذري

رئيس اتاق تعاون خراسان رضوي