بررسي تفاهم نامه با آموزش فني و حرفه اي 1400/05/09

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي به نقل از روابط عمومي اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خراسان رضوي؛ جلسه هماهنگي و بررسي مفاد تفاهم نامه منعقد شده في ما بين معاونت امور تعاون وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و سازمان آموزش فني و حرفه اي در استان خراسان رضوي در دفتر مديريت تعاون اين اداره كل با حضور رياست اتاق تعاون استان و ساير اعضاي كارگروه استاني برگزار گرديد.

مختاري مدير تعاون اداره كل در اين جلسه طي مطالبي گفت: بدون شك ارتقاء سطح كيفي و تقويت بخش تعاون مي تواند اثرات انكار ناپذيري بر تقويت شركت هاي تعاوني در سال توليد،پشتيباني ها و مانع زدايي ها داشته باشد.

وي افزود: تمام سياست ها و برنامه ريزي هاي دولت در بخش تعاون از جمله سياست هاي اقتصاد مقاومتي، سياست هاي حمايت از توليد و ... همگي بر حضور پر رنگ تعاون تاكيد دارند و ما در اين اداره كل در تلاش هستيم با اجراي دقيق و صحيح تفاهم نامه ها و برنامه هاي آمورزشي سهم بخش تعاون را ارتقاء دهيم.

شايان ذكر است در اين جلسه تفاهم نامه استاني منعقد و رضويان راد نماينده خانه تعاونگران جهت استقرار در سازمان فني و حرفه ايي در هفته يك روز جهت پيگيري امور تعاوني هاي استان تعيين و همچنين هفت مكان بلا استفاده توسط سازمان فني و حرفه اي به اين اداره كل جهت اطلاع رساني و استفاده تعاونگران اعلام گرديد.

در خاتمه نيز مقرر شد طرح هاي مهارت بنيان و دستورالعمل ارائه خدمات فني، طرح مهارت آموزي در محيط كار واقعي و دوگانه توسط اداره كل فني و حرفه اي به مديريت تعاون اين اداره كل ارسال گردد و مقررات بخش تعاون نيز در جهت حمايت از تعاوني ها احصا و به اداره كل فني و حرفه ايي ارسال گردد.