ثبت نام چهاردهمين جشنواره كارآفرينان برترآغاز شد 1400/08/01

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي به نقل از روابط عمومي اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خراسان رضوي؛ حسين پور پاكزاد گفت: جشنواره كارآفرينان برتر با رويكرد اصلي شناسايي و معرفي بنگاه هايي كه با تكيه بر نوآوري به رشد بالا در فروش عملياتي و اشتغال دست يافته اند برگزار مي شود.

وي با بيان اينكه جشنواره كارآفرينان برتر مي‌تواند زمينه حضور كارآفرينان در جامعه را افزايش و زمينه رشد و توسعه فرهنگ كارآفريني را فراهم كند افزود: كارآفريني موتور محركه توسعه كشور است و توجه به لحاظ اهميت و نقش آن در رشد اقتصادي امري ضروري و اساسي است و لازم است تمامي دستگاه‌هاي اجرايي توجه ويژه‌اي به اين مهم داشته باشند.

حسين پور در خصوص اهميت برگزاري جشنواره كارآفرينان گفت: انتخاب برترين‌هاي كارآفريني با هدف معرفي آنها به عنوان الگوي برتر به جامعه كار و به خصوص جوانان در سطح ملي و استاني انجام مي‌شود و معتقديم استان خراسان رضوي در بحث كار آفريني و كار هاي خلاقانه و جديد در سطح كشور هميشه مطرح بوده و اين نتيجه كار كارآفرينان است كه موجب شده اين استان در سطح كشور به خوبي ديده شود.

وي در خاتمه گفت: كارآفرينان ازتاريخ 1400/04/01 لغايت 1400/05/10 مي توانند براي شركت در اين جشنواره از طريق سامانه به آدرس ذيل مراجعه و فرآيند ثبت نام را تكميل نمايند.

 

 http://www.karafarinanebartar.ir