دعوت رئيس اتاق تعاون خراسان رضوي از تعاونگران براي حضور پرشور و گسترده در انتخابات 1400/03/26

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي، متن پيام به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

 «به زن و مرد و آن كس كه به حد رأي دادن قانوني رسيده واجب است اين مسئله كه در پاي صندوق­هاي تعيين رئيس جمهوري حاضر بشوند و رأي بدهند. چنانچه سستي بكنيد، كساني كه مي خواهند اين كشور را به باد فنا بدهند، ممكن است پيروز شوند.» امام خميني (ره)

 هم‌وطنان عزيز، ملت شريف ايران، تعاونگران هميشه در صحنه؛

موسم انتخابات در كشور، بار ديگر فرصتي براي تجلي اراده ملي و حراست از مردم سالاري ديني، فراهم آورده است.

بدرستي كه خداوند سرنوشت هيچ قومي را تغيير نمي دهد تا خودشان دست به تغيير بزنند، در آستانه برگزاري انتخابات سرنوشت ساز رياست جمهوري، به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامي: «اگر نابساماني و ناكارآمدي وجود دارد بايد آنرا با انتخاب درست و خوب جبران كنيم نه با عدم انتخاب» ايشان مشاركت حداكثري را به ‌عنوان اولويت نخست‌ در انتخابات پيش‌رو مورد تأكيد قرار دادند.

مردم آزاده و سربلند ايران از آغاز پيروزي انقلاب تا كنون، معناي واقعي كلمه تعاون را در پيش جهانيان به تماشا گذاشته اند و در تمامي دوران با حضور مومنانه و آگاهانه خود در تصميمات مهم كشور، اراده استوار خود را در پاسداري از دستاوردهاي گرانسنگ انقلاب اسلامي براي ايران افتخار و عظمت آفريده‌اند، چرا كه انتخابات مظهر دموكراسي و فرصتي براي ملت هاست تا سرنوشت خود را تعيين كنند.

مردم شريف ايران بار ديگر نيز با پيروي از خط امام (ره)، لبيك اجابت به رهبر فرزانه انقلاب و تجديد ميثاق با شهدايي كه خون خود را تقديم اين خاك كرده و مردان و زنان مبارزي كه در طول تاريخ، تلاش خود را مبذول استقلال و آزادي كشور نمودند، پيمان مي بندند كه ثابت قدم تر از هميشه اين راه را ادامه داده و با مشاركت در انتخابات موجب تحقق بيانيه گام دوم انقلاب شوند و در اين آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه مي‌آيند تا با ايفاي رسالت ملي و ديني خود، حماسه‌اي ديگر بيافرينند.

در اين راستا جامعه بزرگ تعاونگران خراسان رضوي كه در بحران هاي داخلي هميشه در صحنه بوده اند اينك با تمام بضاعت موجود در ميدان عمل حاضر و با حضور پرنگ خود در عرصه سياسي كشور بخصوص انتخابات ۱۴۰۰ دشمن را ناكام گذاشته و نقشه شومشان را نقش برآب مي كنند.

اين بيانيه در پايان از جامعه بزرگ تعاونگران و آحاد ملت شريف و حماسه ساز ايران براي حضور پرشور و قدرتمندانه در انتخابات رياست جمهوري و لبيك به نداي حكيمانه مقام عظماي ولايت و رهبري حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي)، دعوت به عمل مي آورد.

 

اسماعيل آذري

رئيس اتاق تعاون خراسان رضوي

 

.