حجت الاسلام پژمان فر: بخش تعاون براي ما داراي اولويت است چرا كه بخش مردمي مي باشد. 1399/04/11

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون استان خراسان رضوي؛ نشست صميمي حجت الاسلام پژمان فر (نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي) با رئيس، دبير و عضو هيأت رئيسه اتاق تعاون در محل دفتر رياست اين اتاق برگزار گرديد.

بر اساس اين خبر در ابتداء اين جلسه مهندس سيدحسين مجتبوي رياست اتاق تعاون استان ضمن خيرمقدم و خوش آمدگويي با تاكيد بر لزوم برگزاري اين جلسات گفت: : بر اساس سياست هاي اصل 44  قانون اساسي، بخش تعاون يكي از اركان اصلي و بخش مردم محور و عدالت محور اقتصاد كشور مي باشد، درخواست ما از دولت و مجلس اجرا نمودن قوانيني است كه براي تعاوني ها تصويب شده است.

مجتبوي اظهار داشت: نگاه به تعاون تنها يك نگاه اقتصادي نبوده و اگر نگاهي اجتماعي و فرهنگي به آن داشته باشيم اثر بخشي تعاون در جامعه بيشتر خواهد شد.

در ادامه حجت الاسلام پژمان فر نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي، ضمن اشاره به اهميت جايگاه تعاون در كشور گفت: اگر بخواهيم در حوزه اقتصاد به عدالت نزديك شويم بايستي به سوي تعاوني ها برويم.

وي با تاكيد بر اهميت اين بخش در اقتصاد افزود: بخش تعاون براي ما داراي اوليت مي باشد چرا كه اين بخش با مشاركت مردم شكل مي گيرد.

نماينده مردم مشهد و كلات با تاكيد بر تشكيل اتاق هاي فكر و كميسيون هاي تخصصي گفت: برگزاري اينگونه جلسات فصلي مي تواند نيازهاي جامعه را بررسي و طرح هاي مفيد و قابل اجرايي جهت بررسي مسائل و مشكلات تعاون به نمايندگان مردم منتقل نمايد.

حجت الاسلام پژمان فر در ادامه ضمن اعلام آمادگي كامل جهت ارتباط با اتاق تعاون افزود: اين آمادگي را داريم تا در اين بخش با اتاق تعاون همراه باشيم.

شايان ذكر است در ادامه اين جلسه دبير و عضو هيأت رئيسه اتاق نيز به بيان نكته نظرات خود در راستاي هم افزايي و تعامل سازنده به منظور ارتقاء و گسترش سطح فعاليتهاي بخش تعاون پرداختند.