پيام تبريك رئيس اتاق تعاون خطاب به مهندس سنجري در پي كسب رتبه برتر در جشنواره شهيد رجايي استان 1398/10/29

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي، #مهندس_سيدحسين_مجتبوي در پيامي به مديركل و همكاران محترم اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي كسب رتبه برتر استان (در قسمت شاخص هاي اختصاصي) جشنواره شهيد رجايي در بين ساير ادارات تبريك گفت.

متن پيام به شرح ذيل مي باشد:

مديريت افتخار بزرگي است كه پروردگار متعال آن را برعهده ي كساني قرار داده كه با عمل خالصانه ي خويش در مسير خشنودي و رضايت مردم گام برمي دارند...

جناب آقاي #مهندس_سنجري
مديركل محترم تعاون، كار و رفاه اجتماعي خراسان رضوي


🔰  نويد مسرت بخش كسب رتبه برتر استان در جشنواره شهيد رجايي در بين ساير ادارات را به حضور جنابعالي و همكاران پرتلاش آن اداره تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.

بي شك تلاش هاي بي وقفه ي جنابعالي و ساير همكاران در زمينه ي تعاون، كار و رفاه اجتماعي در استان موجب اين انتخاب شايسته گرديده تا آن اداره كل به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهيد رجايي استان (بخش شاخص هاي اختصاصي ارزيابي عملكرد) در بين ساير ادارات شود.

اين انتخاب بيانگر حسن تدبير، برنامه ريزي منسجم، سازماندهي موثر، كارآمدي و شايستگي هاي حضرتعالي و در سايه تلاشهاي بي شائبه و خالصانه همكاران خدوم آن اداره كل مي باشد.


اميد است با تلاش مستمر و همكاري جمعي و با اتكال به خداوند سبحان در سال رونق توليد؛ شاهد تداوم موفقيت هاي روزافزون آن اداره كل و ساير دستگاه هاي تابعه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و همچنين پررنگ تر شدن بخش تعاون در اين استان باشيم.

 از درگاه حضرت سبحان، تداوم تعالي، توفيق و سعادت جنابعالي را مسالت دارم.


سيدحسين مجتبوي
رئيس اتاق تعاون خراسان رضوي