رئيس اتاق تعاون استان خراسان رضوي در پيامي شهادت سردار سرلشكر حاج قاسم سليماني را تبريك و تسليت گفت. 1398/10/13

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي؛ سيدحسين مجتبوي با صدور پيامي، شهادت #سردار_سرلشكر_حاج_قاسم_سليماني #فرمانده_سپاه_قدس را تبريك و تسليت گفت.

در متن اين پيام آمده است:

بسم رب الشهدا و صديقين

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
در ميان مؤمنان مرداني هستند كه بر سر عهدي كه با خدا بستند صادقانه ايستاده‌اند؛ بعضي پيمان خود را به آخر بردند و بعضي ديگر در انتظارند؛ و هرگز تغيير و تبديلي در عهد و پيمان خود ندادند.
((سوره مباركه الأحزاب آيه 23))

برگ برگ تاريخ اين سرزمين اسلامي از شهادت مرداني پر شده كه نداي عزت و استقلال جمهوري اسلامي ايران سر داده اند،
شهادت حاج قاسم سليماني هر چند مصيبتي بزرگ مي باشد، اما درسي براي جوانان است كه بدانند، عزت و استقلال به آساني به دست نمي آيد و زندگي آحـاد مردم ايران اسلامي با شهادت آغشته است و شهادت سردار سليماني افتخاري براي همه تاريخ است.

سردار دلها، مجاهد في سبيل الله، سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني پس از عمري مجاهدت و مبارزه و تلاش خستگي ناپذير با دشمنان ايران و اسلام و انسانيت در جوار قرب الهي و در كنار همرزمان شهيدش آرام و قرار گرفت.

اين عروج عاشقانه و پرواز مشتاقانه بسوي معبود را به محضر مقدس حضرت ولي عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهدا و همرزمان ايشان تبريك و تسليت عرض مي‌كنم.

سيدحسين مجتبوي
۱۳ديماه ۱۳۹۸