نشست تبيين فرامين رهبر معظم انقلاب در ديدار با فعالان عرصه اقتصادي 1398/09/25

نشست تبيين فرامين رهبر معظم انقلاب در ديدار با فعالان عرصه اقتصادي با حضور مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خراسان رضوي، هيئت رئيسه اتاق تعاون و جمعي از مديران اتحاديه ها و تعاونگران استان در سالن اجتماعات اداره كل برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي؛ نشست تبيين فرامين رهبر معظم انقلاب در ديدار با توليدكنندگان، كارآفرينان و فعالان اقتصادي برگزار و فرامين رهبري در خصوص تعاون و توسعه بخش تعاون تشريح و تبيين شد.

 

رئيس اتاق تعاون استان ضمن قدرداني از مديران اتاق تعاون ايران جهت عنوان نمودن مشكلات بخش تعاون در محضر مقام معظم رهبري گفت: اين ديدار فرصت خوبي بود تا مشكلات اين بخش مطرح و تجديد حياتي براي بخش تعاون باشد.

مجتبوي اظهار كرد: با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري به تمامي وزرا و دست اندركاران بخش اقتصاد بايد هرچه سريع‌تر اجرايي شدن سند توسعه بخش تعاون انجام شود.

رئيس اتاق تعاون استان افزود: بخش تعاون با محوريت اتاق ايران درحال آماده باش كامل است تا هرچه سريع‌تر بتواند سند توسعه تعاون را به مرحله اجرايي برساند.

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان نيز در سخناني اظهار كرد: از اينكه در شرايط سخت اقتصادي با تمام قدرت تلاش مي كنيد و با تمام فراز و نشيب ها به دنبال ارتقاء و پيشرفت بخش تعاون هستيد صميمانه قدرداني مي كنم و اميدوارم با كمك و همراهي يكديگر و با پيگيري و اجراي سخنان مقام معظم رهبري بتوانيم برنامه هاي توسعه اي تعاون را با جديت دنبال نموده و از ظرفيت هاي موجود بدرستي استفاده كنيم.

سنجري در ادامه با تاكيد بر تبيين برنامه هاي حوزه تعاون در استان بر اساس فرمايشات مقام معظم رهبري افزود: سخنان چند روز گذشته رهبري در ديدار با توليد كنندگان و تعاونگران كشور يك سرمايه معنوي ارزشمند و پشتوانه قوي براي توسعه و ارتقاء تعاون است و در شرايطي كه اشتغال يكي از محور ها و موضوعات مهم جامعه امروز است توجه و بهره برداري از ظرفيت عظيم تعاوني ها مي تواند تقويت توليد ملي، هدايت منابع به سمت توليد داخل و زمينه هاي رونق اين بخش را فراهم آورد.

شايان ذكر است در اين جلسه هر يك از مديران شركت هاي تعاوني و اتحاديه هاي استان نظرات، پيشنهادات و موانع و مشكلات خود را در اين بخش و در جهت سخنان و منويات مقام معظم رهبري مطرح نموده و خواستار پيگيري و حل و فصل آن شدند.

.