پيام تبريك و اعلام برنامه هاي فرارسيدن ايام الله دهه فجر توسط رئيس اتاق تعاون استان 1399/11/12

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي؛ رئيس اتاق تعاون استان ضمن تبريك فرارسيدن ايام الله دهه فجر برنامه هاي اين اتاق را جهت برگزاري چهل و دومين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي به شرح ذيل اعلام نمود:

رئيس اتاق تعاون استان گفت: خدا را شاكريم كه پرچم پرافتخار اين انقلاب باشكوه امروز در دستان مردي از سلاله پيامبر اسلام، حضرت آيت اله خامنه اي (ام ظله عالي) به اهتزاز است. طبعاً گام نهادن در جاي پاي خميني كبير امري بس خطير بوده كه از عهده فرزانه‌اي فرهيخته همانند ايشان برمي‌آيد و تأسي از فرمان و رهنمودهاي خردمندانه و داهيانه معظم‌ له از سوي آحاد اين ملت شهيدپرور موجب تداوم اين راه خطير تا انقلاب مهدي موعود (عج) مي‌باشد.

سيدحسين مجتبوي با اشاره به شرايط شيوع بيماري كرونا، دهه فجر سال جاري را يكي از متفاوت ترين ايام نام برد و اظهار داشت: شرايط موجود نبايد خللي در گراميداشت اين دهه ايجاد نمايد.

وي با اشاره به اهميت مقابله با بيماري منحوس كرونا و برگزاري بدون تجمع اين مراسم در سال جاري، استفاده از بستر فضاي مجازي براي اجراي برنامه‌هاي دهه فجر را امري مهم دانست و گفت: برنامه‌هاي اين ايام در فضاي مجازي با بهره گيري از بسترهاي مبتني بر خلاقيت و به صورت غيرحضوري برگزار خواهد شد.

مجتبوي افزود: بايستي اطلاع رساني هاي گراميداشت اين دهه از طريق سامانه پيامكي و شبكه هاي اجتماعي به صورت ويژه به جامعه اعلام شود.

رئيس اتاق تعاون استان در ادامه با تاكيد بر نقش مهم و اساسي جوانان در شكل گيري انقلاب گفت: دهه فجر بازخواني و بازآموزي اهداف انقلاب و آموزش آموزه‌هاي انقلاب به نسل جديد بويژه جوانان است، وي در ادامه تصريح كرد: يكى از بهترين راهكارها جهت خنثى ‏سازى تهديدات، استفاده مناسب از فرصت‏ها و يكى از بهترين فرصت‏ها جهت زنده نگه داشتن و انتقال مفاهيم انقلاب اسلامى، بزرگداشت ايام الله دهه فجر مى‏ باشد.

مجتبوي با اشاره به اهميت و نقش ولايت در جامعه اسلامي و اهميت اداي دين به شهدا انقلاب اسلامي كه براي عزت و امنيت ما جان خود را فدا كردند گفت: دشمنان نظام پس از پيروزي انقلاب اسلامي بارها از ملت ايران شكست خوردند، كه به يقين اين ناكامي دشمن نتيجه پيوند عميق و ناگسستني مردم با ولايت فقيه بوده است.

وي در ادامه از برگزاري رژه تاكسيرانان در روز 12 بهمن ماه خبر داد و افزود: تاكسيرانان مسير مشخصي را با بنرهاي مخصوص براي گراميداشت و استقبال نمادين از ورود حضرت امام (ره) به كشور برگزار خواهند كرد.

رئيس اتاق تعاون استان تصريح كرد: برنامه هايي نظير برگزاري مسابقات فرهنگي براي تعاونگران و خانواده هاي آنان از طريق فضاي مجازي، تجليل و ارسال تقديرنامه به مادران و همسران شهدا تعاون همزمان با سالروز ولادت ام ابيها حضرت فاطمه زهرا (س) از سوي اتاق تعاون استان، توليد و ارسال محتواهاي غني و مطالب فاخر در خصوص آموزه هاي انقلاب اسلامي و بارگزاري در كانال هاي مربوط به تعاونگران، معرفي شهيدان والامقام بخش تعاون خراسان رضوي و دستاوردهاي آنان، تهيه نسخه الكترونيك آرمان هاي امام راحل، ارسال بيانات مقام معظم رهبري (مدظله عالي) به صورت روزانه براي كاركنان اتاق از طريق سامانه مكاتبات الكترونيك؛ از جمله برنامه هايي است كه براي گراميداشت ايام الله دهه فجر امسال در نظر گرفته شده است.

وي افزود: اين ايام عزيز و فرخنده، فرصتي است براي اداي احترام به روح پاك شهداي گرانقدر و عزيزي كه درخت تناور اين انقلاب با خون آنان سيراب گرديده است.

مجتبوي در خاتمه ضمن تبريك چهل و دومين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران تاكيد كرد: بايد با بيان و تبيين دستاوردهاي نظام و دولت و اطلاع رساني جامع بيانات انقلاب، زمينه اميد و نشاط در جامعه را فراهم آوريم.

..