دومين جلسه هماهنگي ستاد بزرگداشت هفته تعاون خراسان رضوي برگزار شد 1399/06/05

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي؛ دومين جلسه ستاد بزرگداشت هفته تعاون به منظور تبيين برنامه هاي اين هفته در استان برگزار گرديد.

رئيس اتاق تعاون استان با اشاره به اهميت هفته تعاون گفت: اين هفته فرصت مغتنمي جهت ارائه گزارش و شناساندن بهتر تعاون به مردم مي باشد.

وي در ادامه اظهار كرد: ترويج و ارتقاء فرهنگ و دانش تعاون مي تواند بسترهاي تازه اي به منظور جلب مشاركت هاي مردمي و تقويت اين بخش فراهم آورد به همين منظور مراسم ويژه هفته تعاون بايد شايسته اين بخش برگزار گردد.

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان نيز در اين جلسه طي سخناني اظهار كرد: معتقديم كار در بخش تعاون مي بايست بصورت عملياتي و اجرايي و با مشاركت همگاني انجام شود و كار بر اساس واقعيت ها، نيازها و چالش ها پيگيري گردد.

وي گفت: هفته تعاون ظرفيت و فرصت بسيار خوبي براي ترويج فرهنگ تعاون مي باشد؛ در اين هفته ما در كنار شما هستيم و همه در قالب يك تيم مديريتي كار را دنبال و اجرا خواهيم كرد.

لازم به ذكر است در اين جلسه هر يك از اعضاي حاضر در جلسه به بيان نظرات و برنامه هاي پيشنهادي خود در جهت برگزاري هر چه با شكوهتر مراسم بزرگداشت هفته تعاون پرداخته و مواردي را بيان داشتند.