اولين جلسه هماهنگي ستاد بزرگداشت هفته تعاون خراسان رضوي برگزار شد 1399/06/02

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي؛ اولين جلسه ستاد بزرگداشت هفته تعاون به منظور تبيين برنامه هاي اين هفته در استان برگزار گرديد.

رئيس اتاق تعاون استان با اشاره به ظرفيت‌هاي بالاي بخش تعاون و نقش آن در اشتغال و كارآفريني اظهار كرد: تعاون در هم افزايي و توسعه پايدار اقتصادي نقش بسيار مهمي داشته و هفته تعاون فرصتي براي بازگويي نقش اثربخش مجموعه تعاون و معرفي فرصت‌ها و ظرفيت‌هاي اين بخش در جامعه است.

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان نيز در اين جلسه طي سخناني اظهار كرد: ترويج و ارتقاء فرهنگ تعاون ميتواند بسترهاي تازه اي به منظور جلب مشاركت هاي مردمي و تقويت بخش تعاون را فراهم آورد به همين منظور مراسم هفته تعاون بايد شايسته اين بخش مهم اقتصادي برنامه ريزي و برگزار گردد.

سنجري در اين جلسه ضمن تاكيد بر استفاده از فضاي مجازي و تشكيل يك تيم قوي اطلاع رساني در جهت اجراي برنامه ها گفت: همه بايد تلاش نمايند تا از فرصت و ظرفيت ايجاد شده در هفته تعاون در جهت تبيين عملكرد بخش تعاون، مطالبات و انتظارات اين بخش به نحو مطلوب و شايسته استفاده كرده و برنامه ها مي بايست با فكر،كار و ايده هاي جديد در طول اين هفته برگزار گردد.