پيام تبريك رياست اتاق تعاون استان به مناسبت فرا رسيدن هفته دولت 1399/06/01

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي؛ سيدحسين مجتبوي (رياست اتاق تعاون استان) در پيامي فرارسيدن هفته دولت را به استاندار معزز و محترم خراسان رضوي تبريك گفت.

متن پيام به شرح زير است:

 بسم الله الرحمن الرحيم

جناب آقاي مهندس رزم حسيني

استاندار معزز و محترم خراسان رضوي

با اهداي سلام؛

هفته دولت هر سال ياد آور شهادت مظلومانه جمعي از ياران با وفاي نظام و انقلاب اسلامي و در راس آنان شهداي گرانقدر، رجايي و باهنر است.

دولتمرداني كه با ايمان، عقلانيت، عشق، ساده زيستي و خدمت صادقانه، خالصانه و خاضعانه براي هميشه الگوي راستين و اسوه خدمتگزاري بي منت به مردم فهيم و ايثارگر ميهن اسلامي شدند.

بي شك اين هفته فرصت مغتنمي پديد آورد تا علاوه بر تقدير و تشكر از تلاش هاي بي شائبه ي جنابعالي، ديگر دولتمردان، مسئولان و مديران، زحمات بي دريغ كارمندان نيز گرامي داشته شود، تلاشگراني كه با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه در مسير تحقق اهداف جمهوري اسلامي ايران و عرصه تلاش و سازندگي گام برمي دارند.

اجراي طرح مثلث توسعه اقتصادي - فرهنگي و تعيين معين هاي آن از ميان نهادهاي عمومي و بخش خصوصي كه با ارائه طرحهاي اشتغالزا در مناطق روستايي، حاشيه شهرها و استفاده از خرد جمعي در تصميم گيري ها و ايجاد فضاي باز اقتصادي و فكري و حمايت از خلاقيت و نوآوري و تلاش بي وقفه در رفع موانع توليد و افزايش اطمينان به سرمايه گذاري و دست آوردهاي ارزشمند ديگري كه در هر يك از بخشهاي مختلف علمي، اقتصادي و فرهنگي و اجتماعي و سياسي و خدماتي و بهداشتي از جانب جنابعالي طراحي و اجرا گرديده است به خوبي براي مردم عزيز و شرافتمند استان مشهود و آشكار گشته است.

اينجانب فرا رسيدن هفته دولت را به مردم بزرگوار و همه دلسوزان نظام و كاركنان و دولتمردان خدوم و وظيفه شناس بويژه تعاونگران محترم استان تبريك عرض نموده و توفيق بيش از پيش در خدمتگزاري به مردم عزيز و شريف ايران را از خداي سبحان مسئلت دارم.

سيدحسين مجتبوي

رئيس اتاق تعاون خراسان رضوي