۳ وعده رئيس نظام مهندسي كشاورزي در اتاق تعاون ايران 1398/04/17

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي و به نقل از پايگاه اطلاع رساني اتاق تعاون ايران؛ شاهرخ رمضان نژاد رئيس سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي جمهوري اسلامي ايران امروز در ميان تعاونگران حوزه كشاورزي حاضر شد و به دغدغه هاي آنان پاسخ گفت.

رمضان نژاد در اين نشست امضاي تفاهم نامه با اتاق تعاون در راستاي تعامل و همكاري، بهره گيري از تخصص روساي اتحاديه هاي اين بخش به عنوان مشاور رئيس سازمان و ارائه گزارش عملكرد سازمان نظام مهندسي كشاورزي و  منابع طبيعي تا پايان سال را وعده  كرد.

شاهرخ رمضان نژاد رئيس سازمان نظام مهندسي كشاورزي در جلسه هم انديشي اتاق تعاون ايران اظهار كرد: افزايش پروانه اجرايي در سه ماه با كمك اتاق تعاون انجام خواهد شد.

وي افزود: اگر پروانه ها بيش از يك ماه طول كشيد اتاق تعاون و اتحاديه ها موظف هستند به سازمان نظام مهندسي كشاورزي اطلاع دهند، بايد دليل عدم موافقت با پروانه ها از طريق سازمان نظام مهندسي به صورت مكتوب به استانداري ها اطلاع رساني شود.

رمضان نژاد تاكيد كرد: سازمان نظام مهندسي، سازمان نظام مهندسان كشاورزي نيست، ما به دنبال اشتغالزايي نيستيم اما به دانش افزايي و ضريب نفوذ دانش تاكيد داريم.

وي افزود: راه اندازي سامانه ارجاع كار در دست اقدام است. بهره وري در توليد بسيار مهم است و بايد به بازاريابي آن هم توجه كنيم لذا بايد ساز و كاري در اين زمينه فراهم شود تا توليد كننده متضرر نشود.

رئيس سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي خاطرنشان كرد: ما در كنار مهندسي كردن كشاورزي در حوزه مسائل اجتماعي نياز به مهندسي اجتماعي هم داريم و بر همين اساس بايد همه تشكل ها و سازمان مهندسي كشاورزي در كنار هم با حفظ مرزها يكي و قوي شويم.

.