تشكيل صندوق كارگشايي براي اعضا اتحاديه ي تعاوني هاي بانوان 1398/04/04

اولين نشست هم انديشي اعضاء جديد اتحاديه تعاوني هاي بانوان استان خراسان رضوي با حضور سلجوقي مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري تشكيل شد.

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي؛ دراين جلسه كه با حضور جمعي از مديران، مشاوران و اعضاء جديد اتحاديه تعاوني هاي بانوان استان انجام شد سلجوقي به اهميت نقش زنان در اقتصاد خانواده و جامعه اشاره كرده و گفت: زنان به عنوان مديران سبد دارايي خانواده هستند و اشتغال زنان به رونق اقتصادي و تحكيم بنيان خانواده و تحقق مولفه هاي اقتصاد مقاومتي كمك مي كند.

مشاور امور بانوان اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي نيز در اين جلسه در مطالبي گفت: اگر بخواهيم تعاون را به جايگاه خودش برسانيم بايد از فكر، انديشه و توان مردم و تمامي اعضاء تعاون استفاده كنيم تعاوني ها به عنوان يكي از بخش هاي تاثيرگذار، نقش سازنده اي در حوزه رونق توليد دارند و اهميت دادن به شركت هاي تعاوني و استفاده از امكانات بالقوه اين بخش در حقيقت حركت به سمت توسعه و اشتغال پايدار است.

شايان ذكر است اين جلسه با هدف ارائه پيشنهادات جهت برنامه ريزي براي حل مشكلات حوزه كسب و كار و رونق بازار، تشكيل صندوق كار گشايي جهت اعضا براي واگذاري وام بدون بهره و تشكيل كارگروه هاي تخصصي برگزار شد.


.