تعاون يعني همراهي در سخت ترين شرايط 1397/02/02

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي؛ در نشست مشترك اتاق تعاون، اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي و نماينده صندوق ضمانت سرمايه گذاري خراسان رضوي با تعاونگران استان پس از تشريح شرايط حاكم بر مناطق سيل زده و مصوبات استاني از سوي رئيس اتاق تعاون و مديركل تعاون استان، تعاونگران حاضر در جلسه به فراخور مصوبات و اختيارات و توانمندي هاي هر تشكل كمك هاي نقدي و غير نقدي خود را به اين امر اهدا كردند.

در ابتدا مهندس مجتبوي رئيس اتاق تعاون استان طي سخناني گفت: خوشبختانه همگرايي و هم افزايي بسيارخوبي در بخش تعاون استان وجود دارد و با همفكري و همراهي اين بخش تلاش خواهيم كرد تا هر چه سريعتر كمك هاي جمع آوري شده را براي مناطق آسيب ديده ارسال كنيم.

مهندس مجتبوي در ادامه گفت: خوشحال خواهيم شد كه بخش تعاون نيز در اين خير جمعي سهيم و تاثير گذار باشد.

مهندس سنجري در ادامه ضمن تشكر از حضور پر رنگ اتحاديه ها و شركت هاي تعاوني در كمك به استانهاي سيل زده طي سخناني اظهار كرد: اميدوارم با توجه به شرايط خاص استانهاي سيل زده كشور هر چه سريعتر كمك هاي بخش تعاون استان جمع بندي و ارسال شود .

وي گفت: در حادثه سيل اخير همه اركان نظام با قدرت ورود پيدا كرده اند و مردم نيز در اين حادثه نقش خود را به خوبي ايفا نمودند و اكنون براي جبران خسارت ها ما به يك همراهي و همدلي در بخش تعاون نياز داريم.

 مدير كل تعاون،كار و رفاه اجتماعي استان گفت: تعاون يعني همراهي در سخت ترين شرايط و معتقدم كه بخش تعاون با توجه به مردمي بودن آن هميشه در تمامي صحنه ها حضور داشته است.

وي گفت: در بخش اهداء كمك ها ظرفيت هاي بسيارگسترده اي در بخش مردمي تعاون وجود دارد و امروز نوبت اين بخش است تا نقش خود را به صورت متمركز و با همكاري اتاق تعاون ايفا نمايد.

شايان ذكر است در خاتمه هر يك از مديران شركت هاي تعاوني و اتحاديه هاي استان مبالغي را جهت كمك به منطق سيل زده اعلام نمودند، همچنين مقرر شد با توجه به اينكه استان خراسان رضوي به عنوان استان معين، گلستان تعيين شده تمامي كمك هاي تعاونگران به صورت متمركز به حساب اعلامي از سوي دولت واريز شود.

.