پيام تبريك رئيس اتاق تعاون خراسان رضوي به مناسبت فرارسيدن ايام الله دهه فجر 1397/11/10

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي؛ سيدحسين مجتبوي در پيامي فرارسيدن دهه مبارك فجر را تبريك گفت. متن اين پيام به اين شرح است:

بارالها به درگاه ملكوتي و پر جبروتت سجده شكر مي‌سائيم كه شاهد حلول چهلمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران شديم.

بي‌شك در كتاب وزين تاريخ، صفحه زرين و هميشه ماندگار اين واقعه تاريخي بر ديگر صفحات اين كتاب، خود مي‌نماياند و به بشر و بشريت مي‌گويد اگر اراده انسان آگاه و ظلم ستيز به مدد قدرت الهي و پرچمداري خميني كبير با هم در آميزد آنگاه انقلابي بياد ماندني و شايسته ثبت در جريده عالم پديد مي‌آورد كه وظيفه بس سنگين رهايي انسان‌هاي دربند و ستمديده را عهده‌دار مي‌گردد.

خدا را شاكريم كه پرچم پرافتخار اين انقلاب باشكوه امروز در دستان مردي از سلاله پيامبر اسلام يعني حضرت آيت اله خامنه اي (ام ظله عالي) به اهتزاز است. طبعاً گام نهادن در جاي پاي خميني كبير امري بس خطير بوده كه از عهده فرزانه‌اي فرهيخته همانند ايشان برمي‌آيد و تأسي از فرمان و رهنمودهاي خردمندانه و داهيانه معظم‌ له از سوي آحاد اين ملت شهيدپرور موجب تداوم اين راه خطير تا انقلاب مهدي موعود (عج) مي‌باشد.

اين ايام عزيز و فرخنده، فرصتي است بس غنيمت كه بدانيم مرهون شهداي گرانقدر و عزيزي هستيم كه درخت تناور اين انقلاب با خون آنان سيراب گرديده است.

چهلمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران را به تمامي ملت سرافراز ايران خصوصا تعاونگران تلاشگر و خدوم كشور تبريك و تهنيت گفته و از پيشگاه حضرت احديت سعادتمندي و توفيقات روزافزون را در خدمتگزاري به اين ملت شريف و غيور خواستارم.

 

سيدحسين مجتبوي

رئيس اتاق تعاون استان خراسان رضوي