احداث مسكن كارگري در جوار شهرك‌هاي صنعتي توسط اتاق هاي تعاون 1399/04/29

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي؛ سيدحسين مجتبوي رياست اتاق تعاون استان از احداث مسكن كارگري در جوار شهرك‌هاي صنعتي توسط اتاق هاي تعاون خبر داد.
وي در اين خصوص گفت:

پيرو ابلاغيه هاي وزير محترم راه و شهرسازي و وزير محترم كشور مبني بر لزوم همكاري كليه ي دستگاه هاي اجرايي و نهادهاي متولي ذيربط استان جهت تسريع در اجراي طرح اقدام ملي به استحضار تعاونگران محترم ميرساند:

در راستاي دستور معاونت محترم هماهنگي و نظارت اقتصادي و زيربنايي معاون اول رئيس جمهور مقرر گرديد با عنايت به عملكرد مثبت و جايگاه بخش تعاون در حوزه هاي مردمي، #ساخت_مسكن_كارگران_نزديك_شهرك‌هاي_صنعتي با همكاري اتاق هاي تعاون استان انجام پذيرد.

لذا بر همين اساس طرح ساماندهي مسكن كارگري در جوار شهرك هاي صنعتي با پيشنهاد سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي، اتاق تعاون و همچنين موافقت وزارت راه و شهرسازي از سال گذشته در دستور كار قرار گرفته است.

اين طرح در 3 محور پايلوت راه اندازي شد و هم اكنون فرآيند ساماندهي متقاضيان مسكن كارگري و انتخاب محل اجرا در 13 استان، توسط ((#اتاق_تعاون)) آغاز شده است.

بر همين اساس معاونت محترم هماهنگي و نظارت اقتصادي و زيربنايي معاون اول رئيس جمهور به استانداران محترم سراسر كشور بخشنامه اي مبني بر لزوم تشكيل كميته مسكن كارگري (ذيل شوراي مسكن استان) با مسئوليت معاون عمراني استاندار و دبيري رئيس اتاق تعاون ارسال تا به طور سازمان يافته موضوعات احتمالي در شوراي مسكن استان حل و فصل گردد
.

.