ايران ميزبان سيزدهمين اجلاس منطقه‌اي ICA 1397/08/12
دانلود فایل

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي، رئيس اتحاديه جهاني تعاون و همچنين مدير اجرائي اين اتحاديه براي حضور در اين اجلاس اعلام آمادگي كرده‌اند.

اين اجلاس در تاريخ ۵ الي ۹ آذر ماه و با شعار «اقتصاد مقاوم تر و پايدارتر با كمك تعاون» و با حضور حداقل ۳۰ كشور آسيايي در تهران برگزار مي شود كه روزهاي ۵ و ۶ آذرماه، مخصوص كميته هاي كارشناسي بوده و روزهاي ۷ و ۸ آذرماه، گزارش اقدامات صورت گرفته در كميته هاي كارشناسي و سخنرانان كليدي اين اجلاس به بحث خواهند پرداخت.

كميته هاي كارشناسي با موضوعات كشاورزي، جوانان، اعتبارو بانكي، صيادي، تحقيقات، بانوان، منابع انساني و كسب وكار برگزار ميشود كه بهترين فرصت براي تعاوني هاي سراسر كشور جهت ارتباط با تعاونگران خارجي و نيز تبادل اطلاعات و دانش و نيز تجربه است كه مي‌توان در صورت برنامه ريزي صحيح و هدفمند، به بهترين نحو استفاده كرد.

به گزارش واحد بين الملل اتاق تعاون ايران، در شرايط حساس اقتصادي، برگزاري اجلاس و دعوت از مهمانان آسيا و اقيانوسيه در بالاترين سطح، ميتواند در معرفي توانمنديهاي كشور ايران، فرصت هاي سرمايه گذاري در ايران و بالاخص بخش تعاون ايران كمك شاياني كند.

در آخرين روز اين اجلاس، برنامه اي براي بازديد از تعاوني هاي فعال در حوزه هاي مختلف نيز پيش بيني شده كه تعاوني هاي فعال و توانمند مي توانند آمادگي خود را براي ميزباني از تعاونگران ساير كشورها اعلام كنند.