ساخت مسكن كارگري هديه بخش تعاون به سربازان عرصه توليد 1400/03/04

رئيس اتاق تعاون ايران در مراسم امضاي تفاهم نامه همكاري با شركت خودروسازي سايپا، ساخت واحد مسكوني براي كارگران را هديه بخش تعاون به سربازان عرصه توليد توصيف كرد و گفت: تامين واحدهاي مسكوني براي واحدهاي صنعتي از ماموريت هاي اتاق تعاون ايران بوده و آماده بودن زيرساخت ها براي اجرا از ويژگي هاي اين طرح است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني اتاق تعاون ايران، امروز طي مراسمي تفاهم نامه همكاري اتاق تعاون ايران و شركت خودروسازي سايپا با هدف ساخت واحدهاي مسكوني براي كارگران شاغل، با حضور عبداللهي رئيس اتاق تعاون ايران، سليماني مديرعامل شركت خودروسازي سايپا، مطيع جهاني عضو هيات رئيسه و معاون پشتيباني، برنامه ريزي و تحقيقات، گوهري سرپرست امور كميسيون ها به امضا رسيد.

بهمن عبداللهي رئيس اتاق تعاون ايران در اين مراسم با گراميداشت سالروز فتح خرمشهر در عمليات بيت المقدس و روز مقاومت بيان داشت: شعار اصلي كشور در حوزه اقتصاد حمايت از توليد بوده است و نامگذاري امسال نيز متناسب با حمايت از توليد انجام شده است و ما هم به عنوان يكي از دستگاه هاي  متولي بخشي از اقتصاد كشور معتقديم راه نجات اقتصاد كشور در حمايت از توليد است.

وي با اشاره به اهميت مسكن در سبد كارگران ادامه داد: دفتر اقتصادي مقام معظم رهبري سال گذشته ماموريتي به اتاق تعاون ايران براي ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسكوني در جوار شهرك هاي صنعتي داده بود و در ۱۴ استان كشور مراكز تجمع و شهرك هاي صنعتي شناسايي شده اند و اميدواريم كه بعد از انتخابات اين پروژه كليد بخورد.

رئيس اتاق تعاون ايران در ادامه به تامين مسكوني براي واحدهاي صنعتي نظير سايپا پرداخت و بيان داشت: با آماده سازي زيرساخت ها و پيگيري هاي اتاق تعاون ايران و مجموعه خودروسازي سايپا نيز به امضاي اين تفاهم نامه منجر شده است.

وي خاطر نشان كرد: اين تحفه اي از بخش تعاون براي سربازان عرصه توليد است با هدف كمك به معيشت كارگران كه نقش عمده و مهمي در عرصه توليد دارند.

سيد جواد سليماني مديرعامل گروه خودرو سازي سايپا نيز در اين مراسم گفت: وظيفه ما اين است كه به كارگران به عنوان اقشار كم درآمد جامعه خدمت رساني كنيم و  اولويت اول تامين مسكن كارگري است.

وي ابراز اميدواري كرد: ساخت مسكن كارگري به زودي عملياتي شده و فتح بابي براي آينده گروه سايپا شود.

گفتني است، تفاهم نامه همكاري اتاق تعاون ايران و شركت خودرو سازي سايپا  با هدف ساخت واحدهاي مسكوني براي كارگران شاغل امروز در مجموعه خودروسازي سايپا به امضا رسيد.

موضوع اين تفاهم نامه عبارت است از برنامه ريزي، تدوين و ارائه سياست‌هاي اجرايي و عملياتي به منظور بهره‌گيري از كليه ظرفيت‌ها و امكانات و توانمندي‌هاي موجود طرفين تفاهم نامه جهت ساماندهي و ساخت واحد مسكوني براي كارگران شاغل.

خاطر نشان مي شود، امروز رئيس اتاق تعاون ايران و هيات همراه از خط توليد گروه خودروهاي تيبا و شاهين بازديد كرد همچنين رئيس اتاق تعاون ايران و هيات همراه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در عمليات بيت المقدس و روز مقاومت بر مزار شهيد گمنام واقع در مجموعه حضور يافتند و فاتحه قرائت كردند.