اولين جلسه هماهنگي با موضوع شانزدهمين جشنواره ملي تعاوني هاي برتر خراسان رضوي برگزار شد 1400/02/21

اولين جلسه كميته جشنواره تعاوني هاي برتر با حضور رئيس و هيأت رئيسه اتاق تعاون، مديريت تعاون و مدير آموزش و تحقيقات اداره كل، مديريت اداره تعاون شهرستان مشهد در محل اتاق تعاون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي؛ در اين جلسه ابتدا مهندس آذري ضمن خيرمقدم به حاضرين گفت: تعاون مي تواند بستر بسيار خوبي را براي توسعه كشور فراهم نمايد و اتاق و اداره تعاون مي توانند با همكاري و همياري يكديگر، اين بخش را به جايگاه حقيقي خود رسانده و باعث بهبود عملكرد تعاون در استان شوند.

رئيس اتاق تعاون استان اظهار داشت: ما بايد از نمونه هاي برتر استاني و ملي در جهت ارتقاء فرهنگ تعاون در استان استفاده كنيم.

وي اطلاع رساني و كمك به تعاوني ها در جهت ثبت نام در سامانه جامع نظارت تعاوني ها را امري مهم و ضروري دانست و گفت: اين هفته فرصتي براي شناسايي و تقدير از تعاوني هاي برتر و فعال مي باشد و بايستي به خوبي از ظرفيت‌هاي پيش رو در جهت معرفي اين تعاوني ها به كشور استفاده كرد.

آذري در خاتمه گفت: با توجه به ويروس منحوس كرونا و محدوديت هاي برگزاري مراسم بايستي از هم اكنون برنامه اي جامع در جهت تقدير از تعاونگران با رعايت پروتكل هاي بهداشتي تدوين كرد.

مختاري مدير تعاون اداره كل نيز در اين جلسه طي سخناني گفت: ترويج و ارتقاء فرهنگ تعاون مي تواند بسترهاي تازه اي به منظور جلب مشاركت هاي مردمي و تقويت بخش تعاون را فراهم آورد به همين منظور مراسم شانزدهمين جشنواره ملي تعاوني هاي برتر در استان بايد شايسته اين بخش مهم اقتصادي برنامه ريزي و برگزار گردد.

وي افزود: همه بايد تلاش نمايند تا از فرصت و ظرفيت ايجاد شده در جهت تبيين عملكرد بخش تعاون، مطالبات و انتظارات اين بخش به نحو مطلوب و شايسته استفاده نمايند.

لازم به ذكر است در ادامه هر يك از حاضرين به نقطه نظرات و پيشنهادات خود در خصوص نحوه اطلاع رساني، ثبت نام تعاونگران و همچنين برگزاري مراسم هفته تعاون مطالبي را بيان نمودند.

همچنين مقرر شد، جلسه اي با حضور خانه تعاونگران، اتاق تعاون، اتحاديه ها و شركت هاي تعاوني جهت اجرايي و عملياتي شدن فعاليت هاي مربوط به شانزدهمين جشنواره ملي تعاوني هاي برتر برگزار و اطلاع رساني هاي لازم صورت پذيرد.