پيام تبريك رئيس اتاق تعاون خراسان رضوي به مناسبت حلول سال ۱۴۰۰ 1400/01/01

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي؛ مهندس اسماعيل آذري، رئيس اتاق تعاون استان طي پيامي فرا رسيدن عيد سعيد نوروز را به عموم تعاونگران و همكاران تبريك گفت.

 

در متن اين پيام آمده است :

 

يا مقلب القلوب والابصار يا مدبر اليل و النهار يا محول الحول و الاحوال حول حالنا الي احسن الحال

فرا رسيدن سال نو هميشه نويدبخش افكار نو، كردار نو و تصميم هاي نو براي آينده است، موسم بهار زيبنده ترين پاداش الهي به عالم هستي و نماد و جلوه گاه اراده باري تعالي در باز آفرينش طبيعت و شروع روح انگيز و تحول عظيم و بنيادين در احوال و قلوب است .

بي ترديد رمز پيشرفت و توسعه پايدار يك كشور و يك تمدن در تجلي استعدادها و سرمايه انساني ساعي و كارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و اميد، انديشه خلاق و نبوغ سرشار است و كارگر، كارفرما و تعاونگــران در كنار هم به عنوان نيروهاي محركه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ويژه‌‏اي را در عرصه‌هاي پيشرفت، توليد و نوآوري ايفاد مي دارند و براي ساختن ايراني آباد و شكوه‌مند، از هيچ تلاشي دريغ نمي‌ورزند.

آغاز سال جديد كه از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به عنوان #سال_توليد_پشتيباني‌ها_مانع_زدايي‌ها نامگذاري شده است، فرصت مغتنمي براي قدرداني شايسته از خدمات صادقانه و بي‌دريغ جامعه ي پرتلاش تعاون استان مي باشد.

اميد است در سال جديد، همچون سنوات گذشته با توكل بر خدا در سايه وحدت، همدلي و با تلاش و كوشش، سربلندي و عظمت ايران اسلامي بيش از پيش ارتقا يابد.

 

اسماعيل آذري

رئيس اتاق تعاون خراسان رضوي