قوانين بر جا مانده و ارتقاء و رفع مشكل تعاوني ها اولويت اول اتاق در سال جديد مي باشد. 1399/02/21

 به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون استان و به نقل از روبط عمومي اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي خراسان رضوي؛ سنجري در اين جلسه طي سخناني اظهار كرد: در شرايط اقتصادي حاكم، نقش تعاون به عنوان يكي از اركان تاثير گذار و به عنوان بخش مردمي اقتصاد مي تواند در كنار طرح مثلت توسعه فرهنگي اقتصادي استان به سمت و سويي حركت نمايد كه شاهد اتفاقات خوبي در حوزه تعاون باشيم.

وي افزود: بخش تعاون يكي از مهم ترين بخش ها در نظام اقتصادي است و همه ما بايد تلاش كنيم تا از اين ظرفيت و فرصت در جهت ارتقاء سهم تعاوني ها و اتحاديه ها و ترويج و گسترش فرهنگ تعاون استفاده نماييم.

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان در ادامه سخنان خود خاطر نشان كرد و گفت: حضور موثر افراد در جلسات اتاق و دفاع از حق و حقوقات اعضاء مي تواند جايگاه بخش تعاون را ارتقا دهد چرا كه تحول بخش تعاون مي بايست از درون اين حوزه اتفاق افتد.

سنجري با توجه به شعار سال ((جهش توليد)) افزود: ما در استان ظرفيت هاي بسيار خوبي در اتحاديه ها و شركت هاي تعاوني داريم و بايد از اين ظرفيت و فرصت ها در جهت خدمت به مردم و گره گشايي از كار آنها استفاده كنيم.

همچنين افزود: سرمايه اصلي تعاون اعتماد مردم است به همين خاطر همه بايد حامي هم و در كنار يكديگر باشيم و در مجموعه اي كه كار مي كنيم با تعامل دو جانبه و همگرايي بيشتر رسالت و مسئوليت خود را انجام دهيم و كار را به پيش ببريم. تعاون همواره بر پايه اخلاق و پايبندي به ارزشها و استفاده از پشتوانه مردمي و اعتماد اجتماعي استوار بوده است و تعاون در استان بايد نماد همدلي، رفاقت و صميميت باشد.

در اين جلسه مجتبوي رئيس اتاق تعاون استان ضمن ارائه گزارشي از عملكرد اتاق گفت: پتانسيل هاي خوبي در اتاق وجود دارد كه اميدواريم بتوانيم با عملكرد خود منشاء خير و بركت براي تعاونگران استان باشيم.

وي گفت: تجارب خوبي با شما در سال گذشته داشيتم و اولويت اول ما در دوره جديد قطعاً تعاون، قوانين بر جا مانده و ارتقاء و رفع مشكل تعاوني ها در استان خواهد بود.