عناوين روزنامه‌هاي خراسان رضوي در روز پژوهش 1399/09/25
دانلود فایل

روزنامه‌هاي خراسان رضوي روز سه‌شنبه بيست و پنجم آذر ماه ۱۳۹۹ مطالب متنوعي منتشر كردند كه عنوان‌هاي برجسته آنها مرور مي‌شود.

روزنامه خراسان:

اين روزنامه عكس و تيتر نخست خود را به نشست خبري رييس جمهوري اختصاص داد و به نقل از وي نوشت: به تمام وعده‌هاي هفت سال گذشته عمل كرديم

ويژه‌نامه خراسان:

اين ويژه‌نامه در تيتر نخست خود عنوان "تامين ۱۰۰ درصدي نهاده هم حريف مرغ نشد!" را منتشر كرد و نوشت: گرچه قرار بود در صورت تامين ۱۰۰ درصدي نهاده، قيمت مرغ به ۱۵ هزار تومان كاهش يابد اما قيمت ۲۰۴۰۰ ريال مصوب شد با اين حال در بازار گران‌تر است.

عكس نخست ويژه‌نامه خراسان نيز با عنوان "مشاغل فرهنگي، ورزشي و هنري معاف از عوارض كسب و پيشه"، تصويري مرتبط در اين زمينه است.

روزنامه قدس:

اين روزنامه عنوان "دولت ايرادهاي بودجه ۱۴۰۰ را قبول دارد" را در تيتر نخست خود به نقل از معاون رييس‌جمهوري و رييس سازمان برنامه و بودجه منتشر كرد.

عكس نخست روزنامه قدس با عنوان "علت گراني‌ها اين است كه وزير حامي مصرف‌كننده نداريم" به نقل از رييس جمهوري، تصويري از دكتر روحاني در نشست با خبرنگاران است. 

ويژه‌نامه قدس:

اين ويژه‌نامه در تيتر نخست خود با اشاره به پايين بودن قيمت زعفران در مقايسه با سختي توليدآن نوشت: پايان فصل زعفران با حسرت كشاورزان

عكس نخست ويژه‌نامه قدس، تصويري از افتتاح يك مدرسه در روستاي عباس آباد توسط جمعي از كشتي‌گيران است.

روزنامه شهرآرا:

اين روزنامه در تيتر نخست خود عنوان "شهرها با حذف عوارض چگونه مديريت شوند" را به نقل از رييس شوراي اسلامي شهر مشهد منتشر كرد.

عكس نخست روزنامه شهرآرا نيز با عنوان "روايت سپيد از روزگار سياه كرونا"، تصويري از بخش بيماران كرونايي در بيمارستان است.