مراسم تجديد ميثاق و عطرافشاني و غبارروبي گلزار شهدا 1399/06/19

به مناسبت گراميداشت هفته تعاون و تجديد ميثاق با آرمانهاي شهداء انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس مراسم غبارروبي و عطرافشاني مزار شهداي گمنام  كوهسنگي مشهد با حضور رئيس، دبير و اعضاي هيأت رئيسه اتاق تعاون استان، مديركل و معاونين اداره تعاون، كارو رفاه اجتماعي خراسان رضوي و جمعي از تعاونگران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي؛ براساس جدول تنظيمي ستاد گراميداشت هفته تعاون و به منظور پاسداشت مقام شامخ شهداء جمعي از تعاونگران خراسان رضوي به اتفاق اعضاي هيأت رئيسه اتاق تعاون، مديركل و معاونين اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان با حضور در مزار شهداي گمنام كوهسنگي مشهد ضمن غبارروبي و عطرافشاني گلزار شهداء ضمن گراميداشت ياد و خاطره اين عزيزان با آرمانهاي آنان تجديد ميثاق نمودند.

در حاشيه اين مراسم سيدحسين مجتبوي اظهار داشت: شهدا گنجينه هاي انقلاب هستند و حمايت از آرمانهاي انقلاب رمز پيروزي ماست و همه مي بايست تحت لواي پرچم جمهوري اسلامي ايران از ولايت فقيه از دستاوردهاي انقلاب تا پاي جان دفاع كنيم.

وي در پايان تصريح كرد: مراسمي از قبيل حضور در گلزار شهداء و غبارروبي از مزار اين عزيزان با هدف تجديد ميثاق با آرمانهاي انقلاب اسلامي و الگو قراردادن رشادتها و فداكاري هاي شهدا در راه حفظ و اعتلاي ميهن اسلامي برگزار مي گردد.