بازديد از شركت تعاوني #آبنوس_طب 1399/06/18

به گزارش روابط عمومي اتاق تعاون خراسان رضوي؛ در اين بازديد سنجري ضمن تبريك هفته تعاون به مدير عامل و پرسنل اين مجموعه طي سخناني گفت: خوشبختانه فعاليت هاي بخش تعاون متنوع و بسيار وسيع و گسترده است و با نگاه و نگرش هاي جديد به تعاون خدمات اين بخش در حوزه هاي مختلف از جمله بهداشتي درماني گسترش پيدا كرده است و خوشحالم از اينكه بخش تعاون به عنوان يك رويكرد اقتصادي نقش مهمي در توسعه و اشتغال استان دارد.

وي در ادامه افزود: صيانت از نيروي كار و حفظ و پايداري بنگاه هاي اقتصادي و توليدي از اهميت فراواني براي ما برخوردار است و بدون شك در شرايطي كه اشتغال يكي از مشكلات جامعه امروز است توجه و بهره برداري از ظرفيت عظيم تعاوني ها و هدايت منابع به سمت توليد مي تواند زمينه هاي رشد و توسعه توليد را فراهم آورد.

وي در خاتمه افزود: قطعاً اين مجموعه توانمند و پويا به عنوان يك برند در استان مطرح است و به خوبي توانسته است براي كشور ارزآوري داشته باشد. وي گفت: ما به عنوان بخش دولتي در كنار شما هستيم و اميدواريم پس از رفع محدوديت هاي ناشي از كرونا شاهد پويايي هر چه بيشتر اين مجموعه توانمند باشيم.

 دكتر غفار پور مدير عامل اين شركت تعاوني به ارائه توضيحاتي در خصوص فعاليت اين شركت تعاوني پرداخت و افزود: اين شركت تعاوني در سال 1387 تاسيس و آغاز بكار نمود و در حال حاضر ارائه دهنده خدمات بهداشتي درماني از قبيل خدمات پوست و مو و زيبايي، چشم پزشكي، ارتوپدي و دندانپزشكي در اين مجموعه ارائه مي گردد.

وي عنوان داشت: بخش قابل توجهي از مراجعين را اتباع كشور هاي حاشيه خليج فارس و عراق تشكيل مي دهند.

مديرعامل اين شركت تعاوني در ادامه گفت: اين مجموعه توانسته است براي 150 نفر بصورت مستقيم و غير مستقيم اشتغالزايي ايجاد كند.

شايان ذكر است در خاتمه سنجري با اهداء لوح از فعاليت هاي ارزشمند اين شركت تعاوني در جهت تقويت، توسعه و ترويج بخش تعاون تقدير كرد.